Alla inlägg den 19 november 2011

Av Pernilla - 19 november 2011 21:24


Idag har varit en riktigt slapp lördag, en lördag helt i min smak!

Gick upp till 10.48 (trodde att klockan var högst 10 ;P) och klämde i mig lite frukost. Pappa kom hem från jobbet efter två eller tre och då åkte vi ner på Näcken för att fylla på förråden med chips och läsk! Kom tillbaka till Östanvik igen och fixade middag bestående av tacos, vilket var riktigt gott!

Satt och pratade om gammelfarfar i närmare en timme och skrattade tills tårarna sprutade ur ögonen. Vilken man! Och fastän det är en herrans massa år sedan han gick bort (ungefär 12-13 skulle jag tippa på) och fastän jag inte kände honom som pappa gör så saknar jag honom. Han var en sån stark person, det var ingen som kunde sätta sig på honom. Så skulle jag vilja vara, varför fick jag inte ärva det? Det verkar som om de egenskaperna bara har fastnat på karlarna i den halvan av släkten. Jäklar alltså.


Efter det åkte chipsen fram och vi bänkade oss framför tv´n där det blev AFV och vi fick skratta i en timme till. ^^Kung program!


Annars har jag faktiskt fått lite skrivet idag och räknar med att forsätta med det nu samtidigt som jag ska klämma i mig lite glass, som jag har längtat!


I morgon åker jag tillbaka till Mora igen men först blir det lite handling på vägen. Ska bli nice, vill ligga lite i min egen säng innan det är dags för Furudal igen.


Hejsvej

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards