Alla inlägg den 17 november 2011

Av Pernilla - 17 november 2011 17:45


Idag har jag haft en dag helt för mig själv, vad har jag gjort? Städat.

Är inte det ganska typiskt när man väl är ensam och bara vill njuta så finns det så mycket annat man behöver göra som är "viktigare". Är det inte städat så kan inte jag slappna av, ergo jag måste städa innan jag kan slappna av.

Så idag har jag gjort det och även om det blev bättre än innan så är jag inte nöjd.

Sen har jag passat på att titta på Vampire diaries avsnittet jag inte sett ännu och det var ju hur bra som helst! Det blir bara bättre och bättre tror jag minsann. Har bestämt mig för att beställa lite mer böcker inom en snar framtid och då blir det faktiskt vampire diaries serien.. :P

Har hört att de inte ska vara lika bra som serien men det vill jag nog avgöra själv.


Sedan blev det mjölkmakaroner och korv medan jag satt och tittade på domherrarna som såg ut som små julgranskulor i de nakna björkarna på bakgården. Myyys. Hoppas det betyder att det ska snöa.

Nu ligger jag iaf på sängen och har en massa tända ljus runt mig samtidigt som jag lyssnar på bra musik, hoppas på lite inspiration till mitt skrivande.


Ha det gott!

Ovido - Quiz & Flashcards