Alla inlägg den 12 november 2011

Av Pernilla - 12 november 2011 12:03


Känner inte för att jobba idag om jag ska vara helt ärlig.. Vill faktiskt inte alls men vad ska man göra när man behöver varenda lite krona man tjänar.?

Har känt mig lite konstig i några dagar.. väldigt trött och det har ploppat upp en massa finnar i ansiktet. Vad fan är det som pågår? Jag brukar aldrig få finnar längre.

Har dessutom inte ätit godis på flera dagar, sitter hellre med en ask gröna vindruvor och en påse nötter. Gött.

Börjar jobba kl 13 och i morgon börjar jag 10 så ikväll kan jag inte vara uppe så länge heller och skriva.. Har kommit i säng ganska sent de senaste nätterna dessutom. Men men. vad gör man inte?


I morgon är det fars dag och vi syskon planerar att fixa nåt fint till pappsen. När jag slutat jobbet i morgon åker vi hem till Emma och hämtar bordet och stolarna jag köpt av henne. Ska bli nice med en riktig matgrupp för en gångs skull. Inte så roligt att sitta och äta middag i tv-soffan. Tror nog att det blir riktigt bra. ^^
Känner att jag vill börja rensa ur en massa skit igen och fiskdjävlarna ska bort! Jag måste ha mer plats i köket och akvariet står i vägen för det. Den bänkytan på skåpet skulle kunna användas till något mycket bättre, mina köksmaskiner tex. :P

Vill hem och vara lite ledig igen så att jag kan fylla mina dagar med läsning och skrivning! Mina böcker har förhoppningsvis kommit också! Plus att Skyrim kom igår, LYCKA! JAG VILL HEM!


tjopp

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards