Alla inlägg den 8 november 2011

Av Pernilla - 8 november 2011 18:55


Sjutusan vilken skrivlust jag haft de tre senaste dagarna, det har bara sprutat ord och meningar ur mig! Känns så skönt!

Har börjat på något nytt som jag aldrig skrivit om förut så det kanske är därför.. ?

Det känns lite som om jag hämtar inspiration från allt jag ser och hör.. det är lite märkligt för så har det inte varit förut riktigt. Inte på samma sätt iaf. Jag ser möjligheter i allt som sedan kommer ut på tangentbordet. Jag behöver fortfarande bli bättre på att fylla ut mina texter men det tänker jag inte oroa mig för just nu, nu tänker jag bara skriva så länge jag har flowet.


Så förutom att jag skrivit har jag inte gjort så mkt annat.. det har blivit lite mat också såklart men jag har inte haft någon vidare matlust de senaste dagarna.. det kommer ingen hunger.

Jag vill bara in i min fantasivärld där inget gör ont och där inget är komplicerat eller jobbigt.

Där är så skönt att kunna släppa allt annat och bara komma in där, där allting kan vara precis som man vill ha det.


Byrån är f.ö färdigmålad (tror jag..) men jag måste fortfarande ta mig till ÖB och köpa en ny knopp innan det blir några bilder. Så typiskt mig att tappa bort en jäkla skruv. Fattar inte vart den kan ha tagit vägen.. jag lät den ligga uppepå byrån i sin lilla plastpåse men sen när jag skulle ha den var den spårlöst borta.! Jag måste ju ha råkat slänga den eller nåt. Knoppjävel.


Väskan är packad och i morgon drar jag till Furudal igen, jobbar tors-söndag så det blir en liten slant iaf.

Usch.

Vill inte åka ifrån B alls. Skulle hellre stanna här med honom och få betalt iaf. Men nänä.



Gaaaaaammal bild på B. Sista året i gymnasiet kanske?  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards