Alla inlägg den 6 november 2011

Av Pernilla - 6 november 2011 12:04


Idag tog jag en rejäl sovmorgon, ända till 11.38 ungefär. Jag hade en helt fantastisk dröm vilket kan vara förklaringen till att jag inte ville stiga upp utan försökte sova och drömma så länge det bara var möjligt..


 


Lalallalalalalalaaaa undra varför... ^^


Tror att jag har blivit lite vampyr- skadad för jag drömde nämligen att jag var en och det var ju han också såklart (vampire diaries). Ooh och jag hade en sån dragningskraft till honom så att det var något helt otroligt! Och som han kunde kyssas! hahaha. Jag vill somna igen.. ^^

Han hette såklart också som han gör i serien.. Stephen. Det kändes som om det var en lite sådär omöjlig kärlek och även om det tog långa stunder innan jag träffade på honom igen så kändes det sååå starkt när jag väl gjorde det och allting var precis som "förut". ;P Det låter konstigt eftersom att jag inte kan förmedla allt som kändes och hände i drömmen men ja. Och oooh att stå så tätt tätt intill, så hårt pressad mot honom att det nästan gjorde ont var helt obeskrivligt för att inte nämna att kyssa honom igen. ^^ Miiiih. Och det är värt att nämnas. Drömmar är väl helt fantastiska? Att man kan känna saker så starkt i dem.

Kanske ska poppa ett par sömnpiller eller nåt.. (om jag hade några vill säga.. -_-') Nej men nu blire iaf snart frukost.


Smell ya later!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards