Alla inlägg den 19 september 2011

Av Pernilla - 19 september 2011 16:33

Idag har jag en lite kluven personlighet. Hormonerna är på topp i kroppen och jag är en riktig satmara i ena studen och i nästa grinar jag som en lite unge.

Otroligt frustrerande med dessa toppar och dalar hela tiden. Kan det inte bara va över nångång så att man kan återgå till att vara "normal".?

Jag tänder verkligen till på varenda lilla motgång idag och B har nog fått motstå en hel del hårda ord hittills och än är dagen inte över.


Natten var såå bra! Jag har inte sovit så skönt på länge. Känner mig fullkomligt trygg i armarna på min älskling och har nog inte ändrat liggställning en enda gång förrän jag vaknade och fick lov att gå upp på toaletten. Urskönt! Kände mig riktigt utvilad också. Inte alls fel. I en sekund när jag slog upp ögonen trodde jag att jag var hemma hos Emma i källaren men när jag inte hörde ngt tramp eller skrik och bråk från några ungar från ovanvåningen så insåg jag att jag var hemma. What a wonderful feeling. Nog för att jag älskar kidsen men det var så skönt att få sova ut. ;P


Just nu är B på vift med svärfar och handlar lite grann, marabou till mig och min pms-iga kropp och halm och mjölmask till fåglarna i bur. Till middag ser det ut att bli kyckling.!

Håller på att spela sista kapitlet på Alice madness spelet också.. vill inte att det ska ta slut! Det är så fruktansvärt roligt och frustrerande!


Grinat antal ggr idag = 2

Kallat B för idiot antal ggr idag = 1 miljon. -_-'

Har velat hoppa ut genom ett fönster antal ggr idag = minst 10.000



 


Min älsklings bulle. <3


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<<
September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards